Dryfrmzz25 Kızlar 6 haftalık hamileyim TSH 3.70 sizce normal mi ilaç gerekli mi? Önceki gebeliğimde doktor 2.50 olması gerekiyor demişti şimdi biraz yüksek geldi ama sağlık ocağının doktoru normal dedi kafam karıştı?? bilgisi olan varmı??
karpuzz Dryfrmzz25 bende 15 yıldır tiroid hastasıyım ilaç kullanıyorum 1 ay önce tsh normaldi 1.7 ama gebe kalınca yükselmiş 2.9 Dr aynısını dedi 2.5 altı olması lazım diye ilaç dozumu yükseltti Bende 6+3 haftalık gebeyim
babylook Dryfrmzz25 gebelikte 2.5 olması gerekiyor fakat sizinde çok yüksek degil ilaçla düşer benim öyle düştü doktor sonra takip eder zaten
Nslhn_dyg Dryfrmzz25 kadın doğum doktoru kan tahliliyle baktırmıştı yüksek çıkmıştı dahiliye ye yönlendirdi ilaç kullanıyorum her ay kontrol ediliyor 14+0 on şuanda
Dryfrmzz25 karpuzz o zaman banada ilaç lazım sanırım Çarşamba günü kadın doğum doktoruna gideceğim sence onunlamı görüşeyim bu konuyu bi sıkıntı olmaz değilmi şimdilik
karpuzz Dryfrmzz25 dahiliye ya da endokrin doktoru takip eder ama düşük doz ilaç başlatabilirler ben şimdi 2 haftada bir kontrole gidiyorum tiroid için önemli yani hamilelikte Ultrason konusunu bilmiyorum benim gebelik öncesi çekilmişti
Dryfrmzz25 babylook doktor ilaç vermedi sağlık ocağı doktoru.kadın doğum doktoruyla konuşayım gerekirse dahiliyeye gideyim teşekkür ederim
Sercan Dryfrmzz25 merhabalar ben de 7 yasından beri tiroid hastasıyım. İlk gebeligimde tiroidlerim asırı yükselmişti 20 binleri vs görüyorduk suanki degerlerin iyi durumda korkmana gerek yok düzenli ilaclarını kullan her ay tahlilleri ihmal etme
Dryfrmzz25 Sercan ilaç vermedi işte doktor.belki dahiliye doktoru verir bi kaç gün sonra gideceğim inşallah çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun
byzblt Sercan benim değerim de 5 çıktı 7+4 hamileyim çok endişe ediyorum sıkıntı olur mu dahiliyeye gideceğim ama geçen sürede bebeğime bir zararı olmuş mudur?
Sercan Dryfrmzz25 tesekkur ediyorım inşallah güzel bir hamilelik gecirirsiniz degerleriniz tez zamanda istediginiz gibi olur ☺️
Sercan byzblt genelde tiroid ilacı veriyorlar o anında düsürüyor endişe etme ☺️en kısa zamanda dahiliye doktoru ya da endokrinciye git tez zamanda düzelir inşallah