Sedefomur1 Herkese selam bugün kontrolüm vardı hastaneye gittim 20 haftalık hamileyim bebeğin suyu fazla gibi dedi doktor ama başka da bilgi vermedi bana internetten araştırdım bir sürü şey yaziyo korktum açıkçası böyle bir durum yaşayan var mı aranızda bilgi verebilir misiniz rica etsem 🌺
N-23 Bende dün gıtım amniyon sıvısı hafif artmış dedi, ama benim plesenta rahmi kapattığı için o korkuyla daha o sıvıyı düşünüp soramadım , şekerden olabilir ddi ama şeker yüklemesi yapmıştım temizdi
Sedanurcan Benimde suyun fazla çıktı şekere bağladık ama şekerde normal çıktı diyet yapcaz sekerden hamurdan tuzdan uzak durun bide meyveyi az yiyin ve kesinlikle havuç tüketmeyin duyu fazlalastirio
N-23 Sedanurcan yaa bende meyve çok yiyodum bide tatlı çok istiyor canım o zaman dikkat edeyim düzelir inşallah hepimizinde
Sedanurcan N-23 özellikle şekerli şeyler ve havuç gerçekten suyu yükseltiyor dikkat edin hamur işlerinden falan uzak durun biraz kendimizi tutucaz inşallah halolur
N-23 Sedanurcan inşallah canım zaten benim bebeğin eşi rahmi kapatmış bide buna üzülmek istemiyorum 😞