Haticekaplann Tüp bebek konuldu ve bugün 10 gün test verilmeye gidildi ama test sonucu 17,46 çıktı. Bilgisi olan var mı bu değer yarın artar mı yoksa bu gebelik tutmamış mıdır?
Mavimsii_56 Haticekaplann artar belki belli olmaz bi tanıdıgın 10 cıktı arttı sonradan tabi dogurdu fln
Yesilhome Haticekaplann benim ilk 12 günde yaptırdı doktorum 78 çıkmıştı iki gün sonra yine yaptırdım 709 çıkmıştı biraz bekleyip yine yaptırın artar 7 hün erken zaten illaki çıkar katlanır
Yaprakdokumuseverr Haticekaplann Benim 6.gün 53 çıktı. 2 gün sonra 253 çıktı. Yani önemli olan katlanması. 2 gün sonra tekrar kan verin inşallah yükselir tutmuş çünkü 🥰
EbruBoluKaya Bazılarının düşük başlayıp sonradan yüksele biliyor 2 gün sonraki değere göre netleşir. 10.gün 318 , 12.gün 1387 çıkmıştı benim.
bengonca Canım kaçıncı gün embriyosu olduğu önemli orda. Gönlünü ferah tut. Eğer hayırlı ve sağlıklı ise tutmuştur zaten. İki gün sonra tekrarla inşallah sonuçta istediğin gibi olur 🌸🌸