ipeklinaismom Kızlar dün aksamdab beri boğaz kuruluğu burun tıkanıklığı ve akıntısı var şuan ateşim 37.7 olmuş 11+2 haftalık hamileyim, daha önce de migrenden gittim hastaneye ilaç veremeyiz dediler sizce şu an ne yapmalıyım
aysenur30a ipeklinaismom sadece parol verirler serum olarak. Paroldan başka bir ilaç vermiyorlar maalesef evde varsa parol içebilirsin. Birde doktorun varsa sabit biri onu ara anlat durumu .
aminehumamoms ipeklinaismom bende hem grip hemde vajinal enfeksiyon oldum çok zor geçti 3 gün gece ağrılardan uyuyamadım acilde parol ağrı kesici serum taktılar parolun ilacını içiyorum 1 sat etki ediyo sonra hine ağrı başlıyo çok zor Allah yardımcınız olsun ben bugün nirazdaha iyiyim 5inci günüm
ipeklinaismom aysenur30a evet 2 parol oldurdemişti ama şu an grip için parol iyi gelmez diye düşünüyorum sonuçta soğuk algınlığı ilacı değil
aysenur30a ipeklinaismom etki eder parol canım bende geçen grip olduğumda 2 gün aldım o bile etki etti. Birde bol limonlu ballı ıhlamur içtim sürekli
Annesiiiii_ ipeklinaismom Evet 2 haftadır doğal yollarla geçsin diye uğraştım ama boğazım çok kötü olup ateşim çıkınca gittim artık acile.
Gamzenakit ipeklinaismom bende 12+6 grip oldum üç gündür nane limon kaynatıp iciyorum doktorum kaynat ic dedi