Kubragnssvr63 Merhaba bayanlar. Şuan 18+6 yım. Ancak bebegimin hareketlerini henüz hissetmiyorum. Benim gibi bu durumu geç yasayan varmi ilk gebeligim ama burada okudukça ister istemez tedirgin oluyorum niye hissetmiyorum diye
aslanprenses_ Kubragnssvr63 daha dur anca hissedeceksin. İlk gebelikte geç hissedilirmiş. Ben 20 21 de hissetmeye başlamıştım tam net.
Selma2412- Kubragnssvr63 normal olan 21. Haftadan sonra seğirme gibi hissetmekmiş canım gec degıl senın henüz daha zamanı gelmedi cok cok zayıf olanlar biraz daha erken hissediyormus ama tekme seklınde degıl tabi kş
Ervaa35 Kubragnssvr63 oğlumda 18. Haftada hissettim suan kızıma hamileyim 14. Haftamda seğirme şeklinde hissettim suan 15+5 im daha net hissediyorum☺️
Melek__55 Kubragnssvr63 kişiden kişiye değişiyor ben ilk 17 ikinci gebeliğimi 16 haftada hisetim 22 haftaya kadar da hisetmemek normal
Aishvet7 Kubragnssvr63 ben 21 hafta sonlarına doğru hissettim ara ara baloncuk patlıyor gibi oluyo içimde geç hissetme sebebim plasenta yukarda olduğu için geç hissetmişim canim