Naznrty daha çok küçük bende yaşadım boş gebelik 7 hafta da gozukmedi bekleyelim dedi 2 hafta sonra gel dedi biz 10. Hafta gittik o zaman kesin boş gebelik dendi ertesi gün özele gittik emin olmak için oda aysini dedi kürtaj dedi ben dedim ki dursa içimde kendi kendine düşmesini beklesem olur mu olur Bi zarar vermez sana dedi yani bide burda 10. Haftada ilk defa kalp atışını duyanları okudum hemen umutsuzluga kapılmayın benin kese sizden büyüktü ve bombostu kanama alanları vardı, sizin doktorunuz içinde sarı kese olduğunu söylemiş Allahtan umut kesilmez bekleyin derim.bide şansınız varsa tek doktorla kalmayın Rabbim sağlıklı evlat nasip etsn