Ruhal ben de bi arkadaş önerisi ile Cenk beye başladım onun tutmuştu ama onun aşılama idi benim tüp bebek ben Cenk beyden çok memnunum gayet güler yüzlü ilini severek yapan biri herşeyi gayet açık ve net bir şekilde anlatıyor bizim ilkde tuttu ama düştü şuan 2 çiye hamileyim çok şükür bir sorun yok 9+6 şuan çok şükür ama ben memnunum zaten Orhan Orhan beyle çalışıyorlar benim. Transferimi Orhan bey yapmıştı 2 sinide