myangelson Amore_Madre yok canım benim çok farklı sebepler rahim ağzı yetmezliği teşhisi falan kondu 2 kere serklaj atıldı 1 ay sonra acil sezaryene alındım falan baya uzun bir hikaye
Amore_Madre myangelson rabbim en hayırlısından hayırlı zamanda nasip etsin inşallah. Rabbim hepimizi sınadıklarıyla mükafatlandırsın inşallah
Tatunya Amore_Madre Bu arada gerçekten bunun etkisi var mıdır yok mudur ben psikolojik olarak mı böyle hissettim bilmiyorum ama normalde bildiğiniz beyaz ekmek tüketiyordum ama son yıllarda doktorumun tavsiyesiyle ekşi mayalı ev ekmeği tüketmeye başladım. Bunun adet düzenimi etkilediğini 8 aydan 2 aya kadar bile düştüğünü gözlemledim. Dediğim gibi ne kadar etkilidir bilmiyorum ama bende işe yaradı.
sasha Amore_Madre canım ben de pcosliyum, amh 7. Kendiliginden oldu, beslenmeme dikkat ettim bol bol fındık avokado ye su iç, bi de pharmasupra women diye ek gıda vitamin var onu kullandım, bi de stres yapma ne zaman kendini saldiginda oluyor zaten.
oyuncakperii Amore_Madre ben de PCosluyum küçüklükten beri. Gebe kalmam zor oldu ilk bebeğimde hatta ilaç aşılama denedik olmadı en son tüp bebekteydim işte yumurtla toplandı döllendirildi yerleştirileceği zaman ilaçlar yan etki yaptı ve bu ay yerleştirmeyelim gelecek ay gelin dediler o ay kendiliğinden hamile kaldım ben ( bunun öncesinde bir tane gebeliğim olmuştu ama düştü ve 3 yıl gebe kalamadım). Şimdi de 4 yıl sonra kızıma hamileyim ve korunmayı bıraktığım gibi ilk ilişkide hamile kaldım. Yani sakın üzülme kilona dikkat et bence yeter.
Minnosunannesi_2 Amore_Madre 2 buçuk yıllık evliyim evlendiğinde beri hiç korunmadim ama kalmadım ve ileri derece pcos diyordu hep doktorlar en son tedaviler hep olumsuz olunca tüp bebeğe yönlendirdi doktorlar sonra kasik çekme gibi bir tedavi varmış birisi tavsiye etti onu yaptığım ay tedavisiz hamile kaldım yani kendinizi korkutmayin nasibinizde varsa sizi bir sebeple buluyor bebişiniz gönlünüzü rahat tutun Rabbim yardımcınız olsun
sasha Amore_Madre profesyonel destek almanı öneririm, teraziler ve gerekirse ilaç tedavisi insana çok iyi geliyor. Eğer çözemiyorum diyorsan.
alyamm_33 Amore_Madre ben de 7 ay önce düşük yaptım kendiliğinden hamile kalmıştım 5 aydır tedavi gördüm hiçbir şekilde yumurtam gelişmedi Bir hafta önce polikistik over olduğumu öğrendim ve aşılama tedavisi yapmama rağmen sadece bir yumurta gelişti doktor hiç beğenmedi yumurtalıklarıma her şeye rağmen çatlatma iğnesi yaptı inşallah hamile kalırım ama ümitsiz eğer Regal olursan bu ay amh testi yapılacak bana da bende de yumurta yetmezliğinden şüpheleniyorlar ve düşükten sonra neden böyle oldu bilmiyorum ben de sizin gibiyim acemi korkuluyum
Srp53 alyamm_33 bana da aynısı oluyor kendiliğinden hamile kaldım kürtaj oldum ondan sonra olan oldu yumurtaların tembelleşmiş diyor hormon tahlili yaptırdınız mı pcosu destekleyecek bir şey var mı şu an sizde ?
Amore_Madre sasha pazartesi hastaneye gidecem ne kadar ileri düzeyde olduğunu bilmiyorum hiç hastaneye gitmedim Polikistik over için zaten bugün öğrendim o da e nabızdan kan sonucunda gördüm
sasha Amore_Madre canım ben bir yandan da terapiye gittim çünkü polikistik over depresyon da yapabiliyor. Depresyon belirtilerin var mı?
Amore_Madre sasha hayır gayet pozitif ve hayatı seven biriyim tek eksiğim evimde çocuk sesi ve kokusu çok şükür ❤️
Amore_Madre sasha ama kötü şeyler duyarsam pazartesi günü doktordan bu beni negatif etkileyebilir. Umarım öyle olmaz
sasha Amore_Madre anladım canım ne kadar güzel o zaman, Allah bozmasın, inşallah tez zamanda kavuşursun yavruna❤️
Deletedmom_70 Minikperi bendede var pcos hamile kaldımde ben de kilo vermedim kiloluyum o allahın bileceği bişey ve vakti var kiloyla gerçekten alakasız
Minikperi Deletedmom_70 kiloyla alakasız değil bu yapılan çalışmalarda bütün doktorların hemfikir olduğu bir konu. Amerikada polikistiğin tek tedavisi kilo vermektir. Dediğim gibi pek çok çeşidi var siz kilo vermeden hamile kalabilmişsiniz ama geneli öyle değil demek ki ağır bir polikistiğiniz yok. Mesela ben 3-4 ayda bir adet görebilen bir insanım ve kilo vermeden yumurtlayamıyorum ama kuzenim kendi kendisini adet göremiyor ve ancak aşılama yöntemiyle hamile kalabiliyor. Alakasız dediğiniz şey test edildi onaylandı ve bilim bu tezi kanıtladı.
Deletedmom_70 Minikperi alakasız halen söylüyorım allahın işi kusura. Bakmayın bende siz 3 ayda adet görüyomuşsunuz ama ben 5 6 ayda adet oldugumu bilirim 😉ben özel hastaneye gidiyodum bunun için ama hamile kaldım tamamen zaman meselesi