aslanprenses_ Drnzgn gayet iyi sizin kilonuz bizim 1600 dü ama bir hafta önden gidiyor şekerim var çünkü 😳
Ayazmom_ Drnzgn dun 30+0 da kontrolum vardi 1510 dedi doktor. Haftasina göre iyi dedi. Sizinde iyi geldi bana
Ayazmom_ Drnzgn yok endiselenmeyin bundan sonra daha hızlı kilo alacaktir insallah 🥰 Muz, kefir, kasar peyniri, ceviz fındık gibi bebise kilo aldiracak seyler yiyebilirsiniz 🌸
8mucizem8 Drnzgn off bende tam o haftadayken gittim doktor söylemeyi unuttu eve gelince farkettim bir dahaki kontrol ayın 20 sine ve ben çatlarımmmm 😁 ama 27 haftalıkken 900 gramdı onu hatırlıyorum yükselmiştir bence çünkü bu içimdeki kızın tepikleri canımı acıtıyor