Kızlar doğumum sezeryan olacak. Sizin süreç nasıl ilerledi lütfen yazarmısın rica ediyorum.
Giden yokmuu
Kaçıncı haftada doğum şeklinizi söylediler
Gizemdagci07 Benim 3. Gebeliğim canım sezeryanlıyım