Kızlar 22+1 hamileyim ve dünden beri şiddetli bı şekilde belimin sadece sol tarafı ağrıyor bugün sol ayağımın üstüne zor basıyorum direk belime vuruyor ve yürüyemiyor. Daha önce de belim ağrıyordu ama megnezyum iki aydır kullanıyorum ve ağrım kesilmişti bı anda bu şekilde ağrı normal mi?