Suzandefne ben 20 gün önce spinal sezeryan oldum. 38.haftamda. Ameliyattan çıkınca evet çok zor süreçti fakat sonuçta normal doğumda zor. Bana sorsanız yine sezeryan olurdum. Normal doğum istemezdim. Bende çok korktum zor bir süreçti fakat 1 bir hafta geçtikten sonra ameliyat olmuş hissi dahi gitti. Çok iyiyim. Korkma bebeğine odaklan. Kendini sürece bırak , pek düşünme. İnan geçiyor . Sorun varsa yanıtlarım