Kbrsglk birler daha soracağım canım. Normal doğumda doğum aniden oldu diyelim gece sabaha karşı falan mesela,fotoğrafçı ile nasıl iletişime geçiliyor da hastahaneye geliyor? Bizim mi arayıp gelin dememiz gerekiyor? Yoksa sürekli orda birileri mi var merak ediyorum bu durumu.