xbebegimx Kizlar simdiye kadar haftasiyla uyumlu gidiyordu bu kontrolde bebegimin kilosu 2450 cikti doktor bir hafta gelisimi geri ddi 3 hafta sonra sezaryen olcam buyuk ihtimal o zamana kadar ne yesem kilo alabilir bebek :( dogum tarihini etkiler mi acaba
ElayAysen xbebegimx muz ve ceviz kilo aldiriyor. Birde Azerbaycanda gerikules diyoruz sutle pisiriyoruz azacik seker. O cok aldıriyor kilo. İnternetde bak yulaf qaliba bilmiyorum. Kaldi kansulandiriciya. Zaten doguma yakin biraktiriliyor o bende kullaniyorum hap olarak. 1.2 haftaya kullanmiycam artik. Ne alaka onunla sezeryan 🙄
Mavigozunannesi xbebegimx 35 haftaya göre kilosu iui cikmis aslinda 1 hafta gerilik çok önemli değil ama 3 haftaya kadar almassa sıkıntı kabak çekirdeği muz yoğurt yumurta badem bunları hiç eksik etme benim 33 te 1900 cikti kilosu 2 kg olmasını bekleriz dedi 10 gün sonra bidaha çağırdı ben çok dikkat ediyorum ama bakicaz bakalim belli olacak 2. Oğlum 4 kilo doğdu aynı besleniyorum ama 3. Gebelik zor geciyor dinlenemiyorum onunda etkisi var
xbebegimx Minigiim-vebenn52 ben degil doktorum 3 hafta sonra sezaryen dedi kan sulandirici kullandigim icin risklisin beklemeye grek yok diyor
Minigiim-vebenn52 xbebegimx kan sulandırıcı coraspin bende kullanmaya başladım ama 32 de kesecek muhtemelen sizin riskiniz neydi ?
xbebegimx ElayAysen bnde anlamadim igne kullaniyorum hapi biraktim cogu kisi normal yapmis buna ragmen ama bana direkt sezaryen ddi risklisin dedi
ElayAysen xbebegimx igneni birakip hapla devam ede bilirsin. Az doz veya 36 haftada komple biraka bilirsin. Ben 34. 35 de birakmayi dusunuyorum. Tabii doktorla danisip sonra yapicam
xbebegimx ElayAysen bana da hapi birktirdi igneyle devam ettiriyo igneyi dogumdan bi gun once birak ddi pihtilasma cok mu acaba bnde riske atmiyr
xbebegimx Mavigozunannesi aynen olabilir bu ara bnde cok yoruldm temizlik falan, tesekkr ederim tavsiyelr icin🌸🌸
ElayAysen xbebegimx bilmem yani normalde daha erken birakmak lazim gec birakmak tehlikeli biraz baska doktora da görün bence. En azindan sorularini sor
xbebegimx Minigiim-vebenn52 tam da bu sebep igne kullandigim icin sezaryen ddi norml dogumu bekletmem sana diyor
Minigiim-vebenn52 xbebegimx iğne kullanmandaki sebep neydi peki onu anlamadım pıhtılaşma mı var kanda