Kızlar bugün üçüncü günüm olacak damardan demir ilacı alalı 37+6 dayz dünden belime vuran bir ağrı var bugün bacaklarıma da vuruyor acaba ilaçla mı alakalı yoksa doğum belirtisi mi belimdeki agrı böyle içerden biri belime vurup vurup duruyor sanki ama düzensiz özellikle oturunca uzanınca bu agrı var