Derinnderinn ben bunun mavisini kullanıyorum çok memnunum arabasına asılacak tutacaklarıda var ön kısımındaki gözleri ısı geçirmez gözler bence önemli mama kullanabilirsin,sonrasında ek gıdaya geçersin yapacağın yemeğini kavonoza koyar o gözlere koyarsın 2 çoçuk annesi olrak çanta budur diyorum🫣