busraayksll sipsibel ben yiğit Alp koyuyorum kuzum , yiğit çok güzel ama emirle ikisi kulağa güzel gelmiyor bence
sipsibel Yiğit Alp güzel ve uyumlu ama eşim sevmiyor . Bir de ben de Yiğit in söylenişi konusunda kararsızım zor olur mu acaba ileride yumuşak g den dolayı sizce