Zehrabal1 merhaba, öncelikle sağlıcakla ve kolaylıkla gelsinler♥️ umarım süreç hepimiz için çok güzel olur..
ben 6. aya kadar olan tüm kıyafetlerini, battaniyelerini yıkadım ve ütüledim, aylarına göre ayırdım. şuanda hurçta bekliyor. bir ara hastane çantasını ayarlayacağım.
aciliyeti olmayan ufak tefek eksikleri kaldı. bir de kendime lohusa takımı alacağım🙏
ilk gebeliğim ama çok kasmadım, fuzuli alışveriş yapmamaya çalıştım😁