pikachuu Gizemtknmz oğlumun adı Marsel. İkinci bebeğimiz de erkek olacak nasıp olursa onun da adı Milan olacak. 🫶🏻
Sevdeeez Benim kızım olacak nasip olursa ama erkek olsaydı aslan efe koyacaktık. Soyadımızda arslan uyumlu gelmişti bize nasip 2. Çocuğa inşallah 😂
Cgllay Gizemtknmz ömer hamza olmasını ıstiyorum ama agır olur dıyor herkes ömer olacak ıkınci ısmını esım belirlicek