yarenk2509 bilgim yok ama internette baktığımda şöyle birşey gördüm
150-199 mg/dL arası trigliserid düzeyi hafif, 200-999 mg/dL arası trigliserid düzeyi orta, 1000 mg/dL’ in üzerinde trigliserid düzeyi ise ciddi hipertrigliseridemi olarak sınıflandırılır. Bu hastamızın trigliserid düzeyi hayatı tehdit eden bir düzeyde değildir ve orta dereceli hipertrigliseridemi söz konusudur. Gebelerde 3.üncü trimesterde trigliserid düzeyinin normalin (150 mg/dL) iki katına kadar yükselmesi fizyolojiktir. Bu nedenle bu vakalarda trigliserid düşürmek için ek tedaviye ihtiyaç yoktur. Tedavi olarak yağdan ve karbonhidrattan fakir, kalori kısıtlaması olan; ayrıca omega-3 yağ asitlerinden zengin diyet ve obstetrik açıdan takip eden doktorunun verdiği ölçüde egzersiz yeterli olacaktır.
Burada yazılan örnekteki hasta 36 haftalık hamile ve 300 çıkmış değeri ona göre yazılmış bir doktor tarafından. Postun üstte kalsın bilgisi olan birileri çıkar illa ama bu yazıya göre çok kötü birşey yok sen kötü düşünme Allah’ın izniyle kötü birşey yoktur inşallah 🤲🏻