Cankuss35 Deletedmon_98 inşallah 😘❤️🙏🏻 yeni işe de girdim girdiğim en güzel iş memur gibi o yüzden çok kafaya takmıyorum sanırım
Deletedmon_98 Cankuss35 aa çok iyi hayırlı olsun şartlarınız da güzel olur hem bebiş için hem sizin için kafa da rahat olur miss
1prensesannesi__ Tugba_turk46 ben kendimi test yapmamak icin zor tutuyorum sabah test yapcam galiba 😂🤣🤣
Merve-metin 1prensesannesi__ bende zor tutuyorum ama kararlıyım pazar günü bi yapacam çıkmazsa perşembe günü kan verecem 🙏🏻
Tugba_turk46 1prensesannesi__ sen yap canoo sende varsa kesin çıkar yoksada gecikmeyi bekler tekrar yaparsın inşallah yarın o pozitif testini görelimm🥰😍
Merve-metin 1prensesannesi__ benim bat 29 eylüldü ama tam adet günümde yumurtlama gördüm o yüzden şimdi neye göre bat olacak hiç bilmiyorum 🤷♀️ yumurtlamamın 8.günü bakalım kısmet artık
1prensesannesi__ Merve-metin son yumurtlamadan 14 gun sonra gec döllenme olmus oluyo yani 12 ya da 13 ekim bat diyebilirsin 😃
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 midem agriyo asko yaa bi yanim bi kac gundur cekiyosun sabret diyo bi yanimda negatifse ilac icersin yap diyo bende safra reflusu var geceleri agrili bi sekilde yaniyo o yuzden sıkıntılıyım biraz
Merve-metin 1prensesannesi__ aynen canım geç yumurtlama oldu geç döllenme olacak hadi inşallah bu ay güzel haberler alırız 🙏🏻 Test yapınca haber ver bize çok heyecanlı 🌸💕
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ ayy o kötüymüş ya öyleyse erken öğrenmen daha iyi olabilir ama testte çıkmama ihtimaline karşı kan da ver eğer varsa bebişi etkilemesin ilaç🤗
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 yok yaa hamile degilsem cikmaz zaten adetime 1 gun kalmis oluyo insAllah pozitif goreyimde yanan midenin canı sagolsun 🥰
1prensesannesi__ Tugba_turk46 hadi insAllah asko cok istiyorum pozitif gormeyi bi pozitif olsunda 8 ay daha mide yanmasına raziyım 🥰😍
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ ama geç döllenme diye bişeyde varmış ya öyleyse. Bende reglden bir gün önce yapcam test çıkmazsa yok mu demektir acaba bilmediğimden soruyorum 🤗
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 geç dollenme gec yumurtlama demek bende oyle bisey olcagini sanmiyorum akintimda hic oyle göstermiyo ama asiri derecede akinti artisi basladi bugün bence varsa cikar yoksa adete cok az kaldı
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ o zaman yarın test yapta bakalım valla benide meraklandırdın sen ha 😂
Minikkelebegim13 1prensesannesi__ buraya da yaz bari sonucuda at ayy inşallah vardırr bende heyecanlandım 😂 ama yoksa da üzülmek yokk ☺️
1prensesannesi__ Minikkelebegim13 üzülmek yok asko ya sukurler olsun saglikli bi evladim var zaten buna da sükür ama kardesi olsa daha iyi tabikide insAllah vardır da Rabbım bi sukur namazını nasip eder 🥰3 aydır pozitif bekliyorum