Annebebis Merhabalar..haftaya doğumum var inşallah eşim sigortalı çalışan ben değilim doğum parası ve süt parası için nasıl başvuru yapılıyor ve eşe mi yatıyor ücret içinizde alanlar varsa yardım lütfen..
Asilim Annebebis doğum belgesiyle birlikte sgkya başvuruluyor sanırım eşine yatıyor para o sigortalı olduğu için. E devletten başvuru yapılıyordu sanırım bi bakın
Haticee7818 Annebebis eşim askeri personel ona rağmen sadece doğum parası 400 tl yattı sgkya gidip başvuru yaptı oradan yattı
Yazmelegi_ Annebebis sgk ya gidiyorsun bebeğin kimliği ile ben özelde doğum yaptım sekreter sisteme girdi sgkya gittim kimlikle ordan onayladilar eşime yattı para 520 tl bide 300 tl varmış onu da senin bebeğin ve eşinin kimlik fotokopisi ile aile sosyal politikasina gidip yapıyorsun dediler ama ona gidemedim
Senayuzuntas Herkese yatıyor o para 400 tl cocuk yardımı 150 mi tam bilmiyorum ama bir de süt parası yatıyor kızlar bn yeni doğum yaptım başvurı yaptık benim kendi hesabıma yatıcakmış e devlette banka hesabını onaylatın size yatar
Zehra1212 Senayuzuntas başvuruları tam olarak nasıl ve nereden yaptınız acaba e devletten Veya başka siteden mi bizzat kuruma gidip mi
Senayuzuntas E devletten şahış ödemeleri diye aratın orda cıkıyor ordan banka onayı istıyor sizi yönlendirir bankayı telefon numarasını onaylatınca başvuru halinde size yatar
Annebebis E devletten baktım ama bulamadım başvuru için bazı yerlerde doğum yapılan hastaneninde yaptığını söylüyorlar kafam karıştı her yerde farklı bir bilgi var