Kızlar kusura bakmayın böyle bisey sormak istemezdim ama ilk gebelik doktoruma yazdım cevap gelene kadar buraya sormak istedim 34+4 üm yogun sarı bi akıntı oluyo bunun dogum vs ise işe alaklı bi sorunu olurmu ya tedirgin oldum
2 gün öncw bütün kan idrar vs tahlilerim yapıldı temiz cıktı o yüzden enfeksiyon değildir