Mucizeee20 evet idrar yolu enfeksiyonu gebelikte en sık görülen şeylerden bir tanesi doğumu da tetikliyormuş bir türlü geçiremiyorum iyice sinir olmaya başladım idrarda yanma var bide vajinal mantar enfeksiyonu da vardı bende kaşıntı koku hepsi vardı onuda fitille azalttım bakalım bol su da içiyorum ama temiz de bırakıyorum ama işte niye geçmiyor meçhul😖😖