Arkadaşlar merhaba doktora pazartesi gideceğim. Gitmeden önce sormak istedim. Gebelik süresinde crp değeri yüksek olanınız var mıydı? Referans değeri 0-5 arasıymış benim 9.3 çıktı :( 19 haftalık gebeyim. İki hafta önce idrar yollarımda sistit çıkmıştı. Ama antibiyotik vs kullanmadım. Değer çok yüksek değil diye doktorum önermemişti