Merhaba anneler biz 37+4 olduk bugün, sürekli bacak aramda batma göğsümün altında baskı oluyor ara ara da kasıklarıma birden bıcak saplanıyor gibi sancı gırıyor.İkş üç gündür de inanılmaz gaz problemi var su içsem gaz yapıyor doğumun yakın olduğu belirtiler olarak sayılır mı yoksa normal mi bu haftalarda böyle olması