NovaVina_ Selam herkese, güzel anne adayları 🌸 benim sorum Clear Blue erken gebelik testi ile ilgili. Daha önce kullanan var mı acaba ? Bat kaç gün önce testi yaparsak doğru sonuç alırız ?
Fatimanur NovaVina_ ben kullandım canım 8 Ağustos adet günümdü 4 Ağustos ta erken gebelik testi yaptım çok silik çıktı sonra inanmayıp gidip dijital almıştım ondada hamile olduğumu daha net gördüm 😊 şimdi 13 haftalık olduk inşallah Rabbim sizlere de nasip eder
NovaVina_ Sevgi2023 2 li paketi vardı. Hem dijital ekran olan, gebe halinde kaç haftalık olduğunu da söyleyen. Hem de erken gebelik testi var.
NovaVina_ avakadominigi cok kararsız kaldım bende. Günler geçmiyor. Yarın sabah olmadı yapayım 5 gün kalmış olacak.
avakadominigi NovaVina_ elinizde kaç tane var testten 2 tane varsa birini yarın sabah ilk idrarla yapın diğerinide geciktiği gün yapın
NovaVina_ avakadominigi bat 9 ekim imiş hatta benim uygulama geçen ay 44 gün regl olmayınca onun ortalamasını almış. Bugün dikkat edip yeniden hesaplayınca gördüm. 1 gün var gorunuyor reglime yani. Bence artik cikar kagidinda da 4 gun onceye kadar kullanilabilir diyor.
NovaVina_ Fatimanur yaa cok sevindim. Saglıkla kucaginiza alın güzel bebeginizi 🌸 bende birazdan erken gebelik testi yapacağım fotoğrafını eklerim cok ikilemde kalırsam 🙈