Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim bugün kontrolde bebeğin kalp atışlarının yüksek olduğu görüldü ama bebek çok hareketliydi o anda. Nst ye girmemi soyledi ama henüz giremedim. 10 gün önce nst de hiç bir sıkıntı çıkmamıştı kalp atışları normaldi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı herhangi bir sorun olur mu içim hic rahat etmedi