Can_Cansu ben çok memnunum, ailemden bir kaç kişi burada doğum yaptı, arkadaşım Lokman hekimde çalışıyor hocalar çok güzel ilgileniyorlar. Özellikle doktorumdan çok memnunum tavsiye ederim. Bütün hastaneler hakkında kötü yorum var maalesef ister istemez problem yaşayan da oluyor bu ne beklediğinize bağlı olarak da değişen bir şey. Baştan savma vs iş yapmasınlar diye devlete de gidiyorum bilkent şehir hastanesine. Gebeliğim riskli gebelik çünkü Allaha şükür şu zamana kadar iki taraftan da sıkıntılı veya çelişen bir şey duymadım