8mucizem8 Haftadayım Özellikle de sabahları tam esnerken veya uzunlamasına yatamıyorum bacakları büker pozisyonda uyuyabiliyorum kramp girince ayağa kalkıyorum geçiyor gece boyunca bunu yaşıyorum sizde de oluyor mu ?
sevaldqn1 8mucizem8 benimde esnerken oluyor gece sadece ağrısı bir hafta geçmiyor korkuyorum artık bacaklarımı germeye