Sehermahsum7321 Naime662 valla bende içiyorum elimden geleni yaptım olmadı oğlum da da içtim şimdi de içiyorum
Naime662 Sehermahsum7321 ilk kızlarım da çok değildi yok gibiydi ama annem babam arka arkaya kaybettim kendimi sigara verdim 😔
Syda78 Ben ilk 3-4 ay hiç içmedim şimdi 7. Aydayım haftada 1 2 tane içiyorum oda aşırı canım çeker duramazsam
Sevalinkaa Naime662 ilk 4 ay içmedim. 12den önce içmiyorum 3 senedir. şu anda da 2.5-3 saat aralıklarla 5-6 tane içiyorum. 🤷🏻♀️
Sayandlek90 Bende 20 haftalık hamileyim günde 5 afet sigara içiyorum içmeyince başım boğazım ağrıyor 🥲
EsAl- Haftama kadar bende içtim maalesef sürekli elime aldığımda mahvoluyordum günde 1-2 ama bazen 4-5 i de buluyordu bırakamamıştım da sonra birden ne oldu bilmiyorum ama 26. Haftadayım çok şükür 6 haftadır hiç içmedim. Ki o ilk içmediğim güne kadar ben bu sigarayı bırakamam diye çok dertleniyordum ama ne oldu anlamadım. Şu an kokusu bile beni mahvediyor belki de tiksindim bir şekilde. Umarım sizlerde öyle olur. Şimdi tek dileğim umarım bir daha canım istemez diyorum. İnsanlara yorum yapması kolay geliyor o bir can nasıl yaparsın ona bunu vs gibi çok yorum okudum ama öyle olmuyor gerçekten bazen içmemek içmekten daha kötü olabiliyor. Aklınızda hep az içeceğim yada bugün içmeyeceğim diye düşünceler olsun tabi ki yada psikolojik olarak kendinizi tiksindim ben bundan gibi kodlayın belki işe yarar…
Naime662 MerveKaya38 bende baş ağrısı olmuyo sadece gerginlik oluyo ya deli gibi sigara arıyorum biraz ara verince
neanladinyurdagull Valla yazık bile bile kendimizi zehirliyoruz hadi okey de daha gelişen içtiğimiz su bile ona gidiyorken bebeği zehirlemekde..
nurcakar03 Naime662 bende bırakamadım ilk 3 ay bıraktım gibi oldu haftada 1 tane içtim sonra kötü oldum şimdi 29+5 günde 3 tane içiyorum bazen 2
Naime662 nurcakar03 çok güzel valla hiç Olmasa saha iyi ama maalesef içiyoruz inşallah sorunsuz geçer 3 ay kaldı