51_S 31+1 günlük Bebek sanki çok asagıda gibi duruyor ve ara ara karnıma agrı giriyor çok sık degil .sanki erken doguracam gibi hissediyorum 🥴
Nrmrv 51_S panik yapıyor olabilirsin daha zamanın var sakin olmaya çalış bol bol dinlen daha karnında büyüyecek annesi :)
Melike_sevgi 51_S doğum öyle kolay olmuyor 😂 ben lavaboya gidince ıkınmaya korkuyorum her an düşecek gibi o kadar baskı ve ağrı var. 39+2 hala gelen yok