Kızlar gece uykumdan uyandım ve iç çamaşırımın ıslak olduğunu fark ettim sonra galiba uyurken terlemişimdir diye düşünüp geri uyudum ve sabah 7 de uyandım tuvalete gittim peçete bitmiş o yüzden durulamadan çıktım ve geri uyudum saat 11 de tekrar tuvalete gittim ve iç çamaşırım yine ıslaktı. Bu arada 40+1 haftaligim hiç sancim falan da yok acaba suyum geliyor olabilir mi?