Bi git görün bende o haftalarda düşmüştüm nasıl dustugun önemli olan karın üzerimi yoksa popomu ben cocuga zarar gelmesin diye popdan bele kafayı sektirererk indim laaaak diye asagı kanamam yoktu ama kasmaktan kas agrım vardı doktor daha kucuk bişi olmaz dedi yinede kendı doktoruna bi danış derim