Doktor haftaya çatı muayesini yapacağını söyledi 38 haftadayım.ultrasonda 5 gün ilerde çıkıyor 38 +5 oluyor. Bu muayenede kemik yapısı dışında neye bakılıyor ne kadar sürüyor ve çatı dar vs denilirse ki ben normal istiyorum beklemek istiyorum.başka doktorada görünmek isterim.çatı muayenesi olup normal doğum yapabilirsin diyen doktorla karşılaşan oldu mu.