Maryhoney 10+3 hamileyim safra kusuyorum sürekli bitik haldeyim ve kusarken altıma kaciriyorum normal mibu
Aysegul_my Maryhoney normal cnm kusarken kendini zorladiğin icin aniden kaçabiliyor ilerleyen zamanlarda bazen hapşirirkende kaçıcak korkma sorun yok
Tugbazdmr Maryhoney ay hamileyken bende de çok oluyordu oturup ağlıyordum doktorum normal olduğunu söylemişti nadiren doğumdan sonra da devam etme ihtimalini söylemişti ama öyle bir durum yok şimdilik
Maryhoney Gaviscon prilam da içiyorum ama kusma durmuyor hicbisey yiyemiyorum sürekli üşüyorum çok zor geciyo ya