oznursnmzz06 Ankara Etlik şehir hastanesi için kötü düşünceler aldım orda doğum yapanlar var mı doğum süreci nasıl geçti ?
ikiprensannesi__ oznursnmzz06 ilkimi ozlede ikinci çocuğumu devlette yaptım bana kalırsa özel tabiki devleti kötüleyemem adana şehir hastanesinde yaptım hemşireler ebeler stajyerler okadar iyiki ama doktorlar biraz sıkıntı burnu havada ben özelde daha rahattım yani