Birşey sormak istiyorum ben şuan 30+4 haftalık hamileyim elhamdülillah.Allah nasip ederde 32. Haftada doktor kontrolune gidicem o zaman doğumum normal mi .?sezeryan mı.? olduğu belli olurmu yani bunun doğum pozisyonu için çatı muanesi yapılıp sonra mı hangisi olacağına karar veriliyor beni bilgilendirirmisiniz sağlıkla hayırlısıyla gelsin evlatlarımız 🤲🏻🌸 buarda ben normal dogum istiyorum tabi bebeğim önemli onun için hangisi uygunsa o olsun diyorum