8 başarısız tüp bebek tedavisi yaptırmış bir kardeşin olarak söylüyorum, kaçıncı denemen bilmiyorum ama daha başında yoruldum diyorsan kendini yıpratırsın. Doktoruna sormadan rahmini etkileyecek hiç bir şey yapmamalısın. Doktorlar bu durumlara çok alışık. En fazla bir ay daha bekletir seni transfer için. Geciktiriyorsa rabbim güzelleştiriyordur. Kendini strese sokarsan daha çok düzenin bozulur canım. Ben şimdi 35+1 ikiz kız bebişlere hamileyim. Sana da dua edeceğim inşallah