Kızlar çok acil valla bezdim tecrübesi olan varsa söylesin ne olur uykular bitti valla. Safra değerlerim ast, alt hepsi normal ama vücudumda kırmızı kırmızı kaşıntı yanık gibi yayılmalar göbeğim, göğsüm, baldırım kaşınmaktan bittim artık. Kadın doğum doktorum ciddiyete görünmeye gerek yok bol bol nemlendir dedi de yok olmuyor bir süre sonra bebek yağı da yakmaya başlıyor. Yumurtayı bıraktım 3 gündür falan. Öyle çikolata vs de yemiyorum ama dün iyiydim bugün tekrar patladı. Var mı benim gibi yaşayan varsa ne olur söylesin okuyup geçmesin psikolojim bozuldu artık kaşınmaktan😭 Uyuz olsam evdekilere kesin bulaşırdı değil mi??? Evde 3 kişi daha var benden başka çünkü. 36+0 hf hamileyim