Kızlar 16 haftalık hamileyim çok garip ama karnım sanki iki üm günde büyüdü öncesinde göbeğim vardı sanki hamile değildim ama şimdi sertleşdi ve hamile göbeğine benziyor bilmiyorum normalmi yoksa çabukmu büyüdü. Herneyse ben kayınvalidemlerde kalıyorum baya soğuk burası bide bulaşığı falan dışarda yıkıyoruz çok üşüyorum. Sizden isteyim bana içi polarlı baya baya kalın eşofman altı önermeniz ve ya takım. Ben baktıklarım hepsi zaten bende olanlar evde baya kalın eşofmanlarım var ama beli ne kadar esnek olsada acıtıyor eskiden hiç göbeğim yoktu şimdi daraltı veriyo bebeğe. İçi polarlı tayt falanda az gelir bana baya çok kalln bişeyler baklyorum bahçeli ev ve bazı işler dışarda yapılıyo bide çok büyük evin içide soğuk oluyo. Sizce ne yapsam doğru olur bendükilerin belini falanmı genişletiğim terzidde