Ebeguy ben 3. Ayın bitmesine 1 hafta vardı aşırı ağrı yaşadım. Hastane hastane gezdim özel devlet 5-6 hastane gezdim hepsi yapmam dedi. Kadın doğumcumu aradım dedim duramıyorum ben çocuğu mocuğu geçtim artık ne olacaksa olsun bişey yapın ölüyorum.bu eczaneler,doktorlarda ne korkak ya dedi Agumentin antibiyotik verdi sağolsun ağrım 1 gün sonra hafifledi 2 güne geçti . 3. Ay bitince de tedavi edildi . Şuan 34. Haftadayız sapa sağlamız Şükür :)