Merhaba kızçeler, burun estetiği geçmişim olduğu için nefes problemim zaten vardı ve düzenli burun spreyi kullanıyordum. Gebe kalınca ilk 3 hafta sadece akşamları sıkmaya gayret gösterdim fakat zararını göz önünde bulundurunca durdurdum kendimi. Çözüm olarak ılık su ve tuz ile nazal yıkama yapıyorum. Sonrasında doktorumun burun kanatlarını eşitlemesi için verdiği bir aparat vardı “nostril retainer” aparatın kenarlarını kremleyip burun deliklerine yerleştiriyorsunuz inanın çok işe yarıyor. Bu sıkıntıyı çeken arkadaşlarıma yardımcı olmak istedim 💖🙏💌