Burcu9125 lösemi durumunu bende duymamıştım ama sonuçta kimyasal deriye nüfus ediyor, illa ki bir zararı olabilir. Ben ilk gebeliğimde de bu gebeliğimde de öne dahi sürmedim, ne olur ne olmaz . Şimdi bir şey olmaz diyorlar belki ama sonra zararlı bunlar denebiliyor . Ben kimseye güvenmiyorum bu konuda . Makyaj bile çok çok az yapmak lazım bence . Belki bununla ilgili bir çalışma şimdilik yok ama ilerde ne olacağını bilemeyiz