Gizemdagci07 Kızlar Sezeryan Olunca Kaç Gün Kalıyoruz Hastanede Birde Sezeryan Olunca Bebeği Yanımıza Veriyorlar Mı Yoksa Getirip Götürüyorlar Mı
HilalYlmz Gizemdagci07 genelde 1-2 gün tutuyorlar tabi gazını çıkarmanı bekliyorlar gaz çıkmadan salmıyorlar, oğlumu hemen vermişlerdi yanıma eşim falan çekilmiştik hatta 🥰 sonra aldılar giydirip getirdiler odaya
1Mavimavi Gizemdagci07 merhaba özelde de 2 gece kalabilme hakkınız var falat kendinizi iyi hissettiğinizde istediğiniz zaman taburcu olabilirsiniz bebeği tabiki yanınıza getiriyorlar
Nurr_22_22 Gizemdagci07 1 gece kaldım doğduğu gibi kızımı yanima getirdiler şükür sağlık sorunu yoktu
Nur-0101 Gizemdagci07 hayır canım eşin almıyorlar bak ben tek kişilik odada kaldım ama koridorda bayanlar yürüyüş falan yaptığı için istemiyorlar erkek
poyrazin_annesi28 Gizemdagci07 48 saat dolması lazım dediler yani 2 gün kaldım canım. Bebeğin hep yanında durucak 🥹
Ebus2045 Gizemdagci07 iki dogumumdada 1 gece kaldım ilk oğlum kuveze girdiği için yanımıza gelemedi ama ikinci oğlumu odaya kendim çıkarmak istiyorum dedim ilk islemlerini yapıp giydirip hemen kucağıma verdiler odaya ben cikardim