Sevvalsf Arkadaşlar 16. haftam bitmek üzere bebeğimin hareketlerini hissetmedim siz kaçıncı haftalarda hissetmeye başladınız ve şu an hissetmemem normal mi
mombarbie_ Sevvalsf kişiden kişiye değişiyor ben çok zayıfım 16.haftada net şekilde hissettim ama doktorlar 22.haftaya kadar hissetmemenin normal olduğunu söylüyor kendinize stres yapmayın erken hissetmemekte iyi 😅 gece uyutmuyorlar sonra 😊
DENIZ_55 Sevvalsf 16+5 hissettim bende ne zaman hissederim diyordum senin gibi ama oyke yoğun hareket etmiyor küçük olduğu için ama hareketlerini hissediyorum 20 yada 22 haftaya kadar normal diyorlar sende en kısa sürede hissedersin inşallah suan 17+3haftaligiz
Rabiacyrn17 Sevvalsf ben 18 de hissettim zaten çok ufak hareketler oluyor şu an 20.haftadayım daha net hissediyorum
tgbadlgzr çok erken daha, ben 22. Haftada damar atması şeklinde hissettim 25 de net tekmesini hissettim şimdi 28 olucaz tekme attığı zamanlarda karnım oynuyor 😂
Sevvalsf tgbadlgzr tgbadlgzr ayy bayağı geç hissetmişsin tedirgin olmama gerek yokmuş içim rahatladı ☺️