happykis12 Göbekten enox vuruyorum hergün şu 1 haftadır iğne batarken daha canım çok yanıyor farklı yer deniyorum zar zor yapıyorum acıtmayan bi bölgeye karnım çıkmaya başladığı için mi bu kadar acıtıyor acaba birde ikizlere hamileyim siz kaçıncı haftaya kadar göbekten vurmaya devam ettiniz ? kolumaya vurmaya mı geçmem lazım?
bengonca happykis12 bende ikizlere hamileyim canım.35+1 deyim Hala vuruyorum arada çok acıyor evet. Göbeğin sağı solu altı 4 parmak ölçerek vurabilirsin. Bir de enox yerine oksopar kullan bence. Enox’un iğne ucu biraz daha kalın. Oksopar daha ince. Daha az acıtıyor.
Kediannesi1 happykis12 ben kollarıma geçtim 18-20 hafta gibi bir gün göbeğim çok acıdı vazgeçtim o an
Zlyh3057 happykis12 ben de enox kullanıyorum, 25. Haftadayız, kendim veya başkasına vurduramadığım için her gün acilde vurduruyorum 😄 aslında yerini bulunca acımıyor ama yanlış yere veya kasa denk gelince çok fazla acıtıyor, sınrasında morarıyor
MMad happykis12 36. Haftdayım hala göbekten vuruyprum dr um göbekten vurmaya devam et değiştirme dedi bazen benim de öyle oluyor bazı zamanlar daha hassas oluor sanırım
happykis12 bengonca bu zamana kadar bunu kullandım canım değiştirebilir miyim bilmiyorum ama yarın doktor kontrolüm var bi sorayım yinede iğnenin yakması zaten ayrı olayda iğneyi sokarken daha canım çok acıyor🤦🏻♀️
bengonca happykis12 doktoruna sor tabi ama onlar birebir muadil. Dik açı ile değil de böyle hafif yan tutarak batırmayı dene biraz öyle rahatlatacaktır. Ben şöyle öğrenmiştim. Hastaneye gittiğimde acilde hemşireden rica ettim göstermişti öyle yaptım hep. Böyle dik yapınca daha çok çok acıyordu. İlaç yanmasından bahsetmiyorum. İğne girerken ki acıdan bahsediyorum. Bir de o haftalarda vücudumuz çok hassas oluyor. İlerlerleyen haftalarda azalacak emin ol
happykis12 bengonca inşallah azalır ya bugün sağlık ocağına gidip vurdurmayı bile düşündüm 18 haftadır vuruyorum zaten bu hafta neden böyle oldu anlamadım inşallah azalır 🤷🏻♀️
BirazbundanBirazondan1 happykis12 ben de oksapar kullanıyordum. Bacaktan vurmak kolay sağlık ocağına rica ederseniz vurmayı öğretirler. Koldan vurmak zor bana hep ablam vurdu iğne vurulan yerler artık topaklanmıştır oralara bebek yağı sürün
happykis12 BirazbundanBirazondan1 evet sürekli vurduğum için bezeler oluştu teşekkür ederim bebek yağını denerim
happykis12 Zlyh3057 ilk zamanlar ben öyleydim hergün sağlık ocağına veya acile giderdim ama zamanla alıştım 😊 göbeğimde kaç yere deniyorum acımayan yer bulduğumda yapıyorum yani bi iğne yarım saatimi alıyordur herhalde 🤦🏻♀️
kubraQwe MMad canim havasini aliyor musin iğnenin birde kan akimi değil mi buna baktılar mi hiç nasil bakıyorlar
MMad kubraQwe havasını almıyordum ama bi kaç zamandır alıyorum. Diğer sormak istediğinizi anlamadım tekrar sorabilir misiniz
MMad kubraQwe dr muayenede ultrasonla bakarken arada diyo kan akışı iyi diye yoksa başka bi şey öyle bakmıyor dr bi şey olduğunda söylüyor zaten
sukran0046 happykis12 benim 2.gebeligim ilk gebeligimde de kullanmstm 9 ay karnmdan yaptm bunda da öyle yapmamı tavsiye ediyor daha önceki igne boyle deildi benim gibi bir çok kişi şikayetçi oksapar kullanıyorum oda aynı herkes şikayetci degistirmişler ignelerin ucu pot ve zor batıyor zaten igne yakıyor birde onu zorla batırmaya çalısıyoruz ilaç firmasına heryerden yazdım ama dönüş yok malasef kimsenin umrunda degil