Doktorum Hale Kayıran ben memnunum, ablamın da doğum doktoruydu hatta o memnun kalınca bende aynı doktora gittim. Sadece çok yoğun bir doktor bazen biraz beklemek gerekebiliyor muayene için gittiğinizde. Önemli bir kriterse bilginiz olsun.🤗 iki ayrı doktora daha göründüm acil girişli gittiğimde mecburiyetten ama onlara devam etmek istemedim açıkçası.