Bidamla gebeliğimin başından beri devlet hastanesi takipliyim. Sürekli farklı doktorlara randevu alıyorum. Bazen randevu aldığım dr değil de bir başkasıyla karşılaşıyorum. Ama hiç olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Hatta son gittiğimde dr cinsiyeti biliyor musunuz deyip organı gösterirken bayaaaa erkek dedi. Ben de gülerek ay çok tatlısınız dedim dr da güldü sonra kalkabilirsin tatlım dedi. Şu ana kadar gözlemlediğim ben ne kadar pozitif ve güler yüzlüysem karşımdaki dr lar da hep öyle oldu. Yukarıda bir yorumda bahsedildiği gibi günde bir çok hasta ve hasta yakını ile muhatap oluyorlar. Ve inanın bazı hastalar o kadar düşüncesiz anlayışsız ki ben orada beklerken tahammül edemiyorum. Sadece doktorlar değil tüm sağlık çalışanları güler yüzü hakediyorlar. Mesela bir ziyaretinizde bir hemşireye gözleriniz ne kadar güzel ya da saçlarınız ne kadar sağlıklı görünüyor şeklinde iltifat edin bakın nasıl ilgi görüyorsunuz :))