1PrensAnnesi Elabadeninannesi bizimkide çok zorluyo sancı bende de çıkıyo 😞 bide suyu sınırda diye hareketlerini sayıp duruyorum 10u bulamazsa gidicem o gün alacak sezaryen 3 daha dayan oğlum diyorum sürekli Dayansın prenses inş annesi uzan dinlen hep
DLiviyaEsor 1PrensAnnesi hmn hmn kırkı cikana kadar gecmisti canm gebeligi boyunca hp stres yapti gecmicek kalici diye doktoruda söylemişti hirmonlardan diye cok şükür gecti bnce seninkide gebelikte cikti gecer dogumdan sonra canm şafak 1 dimi😊
1PrensAnnesi DLiviyaEsor umarım ya geçsin gitsin ne çirkin bişeymiş cilt sorunu😞 Aynen cnm 1 perşembe günü saat kaçta doğarsa artık😍😍😍 çok heycanlı
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Bende de çıkmaya başladı kuzum😞 Bebe pudrası ve limon iyi geliyor sivilceye ama hamilelik ve emzirmede bi zararı olur mu bilemedim🤷♀️
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi elma sirkesi karbonat limon denedm azıcık geçer gbi oldu yine aynı sonra sadece tenimi açtı😞 Umarım seninkide artmaz balım bunalıma girdiriyo valla insanı
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi İnşallah yavrum ya çatlaklardan sonra sivilce vakası çıktı başımıza😞 Hepsi bi kenara da son 2 ergüşümüze kavuşmaya😍😍😍😍 Çok heyecanlı😍😍
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi evetttt😍 herşey ergüş için valla bi doğsun inş hayırlısıyla hepsi geçecek inanıyorum bal oğluşum 2 gün sonra koynumda💕💕💕
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Dualarım hep seninle ve Ergüşle olcak İnan en az senin kadar heyecanlıyım😍 Sabah hastaneye giderken yaz bana mutlaka 😍
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi tabiki yazıcam😍😍😍 herkesler duysun🤣 ergüş geliyor hahahaha Sağol kuzm bende seni hep anıcam doğuma girerken allahta seni bu günlere çabuk ve sağlıkla getirsin
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Amin bebeğim İnşallah 🙏 Valla ben canlı yayın yapsam mı diye bile düşünüyorum doğuma gidiyorum diye hahaha😂😂
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi bilsem ki beni kesmeyecek annemler 🤣 valla yaparım ama canıma okurlar